Advertorial

#1 בבריאות

תחבושת עתידנית חדשה שמשתמשת בטכנולוגיית ננו להקלה על כאב

“המצאה חדשה נותנת תקווה לכל הסובלים מכאבי מפרקים כרוניים, כאבי ראש וכאבי גב…”

מאת: משה כץ

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

דמיינו שיש לכם מכשיר שיכול להפחית כאב מתי שאתם צריכים.

אתם יכולים להשתמש בו מתי שאתם רוצים – אפילו כל הזמן. הוא בטוח לחלוטין.

הוא לא משתמש בכימיקלים או תרופות, והוא גם לא משנה כלום לגבי הגוף או הנפש שלכם. למעשה, הוא אפילו לא עובר את העור שלכם.

יש לי דלקת פרקים כרונית בברכיים ובעיות אחרות שלא מאפשרות לי לעשות שתלים – מה שגורם לי כאב לא קטן וקבוע. הלכתי לכירופרקטורים, מסז’יסטים ורופאים, אבל עדיין הייתי צריך להתמודד עם כאב קבוע. להגיד שניסיתי כל סוג טיפול אפשרי יהיה בלשון המעטה בלבד.

אז, כשחבר טוב הראה לי את Kailo – סוג חדש של מקל כאב שמשתמש בננוטכנולוגיה – כמובן שהיית סקפטי. הובטחה לי הקלה בכאב אין ספור פעמים, אבל באף אחת מהפעמים האלה זה לא התממש. התחבושת ננוטכנולוגיה הזו נשמעה כאילו יצאה ישר מסרט מדע בדיוני. אין מצב שמשהו כזה באמת יכול להיות קיים. לפחות ככה חשבתי.

למזלי הקשבתי לעצתו של החבר הטוב וניסיתי את Kailo. אני יכול להגיד בוודאות שזו הפעם הראשונה שחוויתי: הקלה מידית ומתמשכת בלי תרופות או ניתוחים.

ראשית, מזה Kailo?

Kailo היא תחבושת לא פולשנית שמוטבעים בה מיליארדי ננו-קבלים. הננוקבלים האלה עובדים כמו סוג של אנטנה ביולוגית (יותר בהרחבה על זה בהמשך) כדי להקל על כאב באופן טבעי תוך שניות.

בגלל שהתחבושת הזו משתמשת ביכולת הריפוי הטבעית של הגוף שלכם להילחם בכאב, היא בטוחה לחלוטין, במיוחד לבני 50 ומעלה. כל מה שצריך לעשות זה לשים את התחבושת על הגוף כשמרגישים כאב, לחכות כמה שניות ולהרגיש את ההקלה.

חלק מתארים תחושת חמימות, חלק אומרים שהכאב נהייה “שקט” יותר, אבל בשביל רבים (וזה כולל אותי) הכאב פשוטמפסיק.

איך זה עובד: המדע מאחורי Kailo

רופא הסביר לי איך כל זה עובד אבל אני אנסה לפשט…

כשאתם חווים כאב, זה בדרך כלל תוצאה של אותו חשמליים שנשלחים ממקור הכאב אל המוח שלכם. כמה שיותר גרוע הכאב, כך האות חזק יותר.

הננוקבלים של ה Kailo מתקשרים ישירות עם המערכת החשמלית של המוח ואומרים לה “להנמיך את הווליום” של אות הכאב (כמו “אנטנה ביולוגית”). זה מאפשר למוח שלכם לשלוח עזרה, מה שמקל על הכאב מידית.

הבא נעיף מבט לתוך הטכנולוגיה החדשנית של Kailo. מה יש בתוך ה Kailo בעצם? איך זה עובד בדיוק?

אם הייתם לוקחים תמונת חתך של Kailo, הייתם רואים שלוש שכבות שונות:

1. שכבה מובילה

השכבה הלא מוליכה הזו עשויה מסוג של פולימר סינטטי מיוחד שמשמש בתור הבסיס להכול. הציפוי עוזר לבודד את החלקיקים מחיכוך או מנזקי מים.

2. חלקיקי ננו

זו השכבה שמתקשרת עם המערכת החשמלית של הגוף. היא מכילה מיליארדי ננוקבלים טעונים שעובדים כאנטנה ועוזרים לגוף לשלוח אותות ברורים ולהפחית את האותות הגורמים לכאב.

3. מצע

חלקיקי הננו מצופים במצע פטנט ייחודי שמחזיק את הכול ביחד כדי ליצור חוטם חסין אבק ומים.

מומחים רבים משווים את Kailo לסוגים פופולריים אחרים של אלקטרו-תרפיה. Kailo פשוט קלה משמעותית יותר לשימוש וזולה בהרבה מהחלופות האלה.

הנה למה אני אוהב את Kailo

הם קוראים ל Kailo “המוצר הכי מבטיח להקלה בכאב ברכיים שקיים כיום בשוק”, ויש סיבה לכך. לקח יותר מ5 שנים לפתח את הטכנולוגיה מאחורי ה Kailo ואלפי בודקים לפני ששחררו סוף סוף את המוצר לציבור. הנה למה אלפי אנשים משתמשים ב Kailo כל יום:

✅ Kailo מחזיק שנים
Kailo ניתנת לשימוש חוזר למשך שנים. אפשר ללבוש אותה שוב ושוב, יום אחרי יום, בלי לאבד מהיעילות שלה. רק צריך להחליף את הדבק אחרי 3-7 ימים של שימוש ממושך ואתם מוכנים לסבב נוסף.

✅ תרגישו הקלה בתוך פחות מ60 שניות
פשוט שימו את Kailo היכן שאתם מרגישים כאב ותרגישו אותו נחלש כמעט מיד – בדיוק כמו במקרה שלי.

✅ מספקת הקלה 100% טבעית ובטוחה בכאב
Kailo לא משתמשת בתרופות או סמים, אז שום דבר זר או רעיל לא נכנס אל הגוף שלכם. הננוקבלים בטוחים לחלוטין לשימוש יומיומי, כל יום – עם אפס תופעות לוואי.

איך להשתמש ב Kailo להקלה מירבית

כשאתם שמים אותה בפעם הראשונה, אתם תרגישו הקלה מיד… ואם אתם כמוני, אתם ישר תצעקו “וואו, זה עובד! ופשוט תשאירו אותה שם. אבל למדתי טריק נחמד מהבודקים של התחבושת: אפילו אם אתם מרגישים בסדר, נסו לשים אותה במקומות חדשים!

ממש כמו לשים אנטנה לטלוויזיה, אפשר להזיז את Kailo למקומות שונים ולהרגיש את ההקלה, ובסופו של דבר למצוא את המיקום המושלם. חשבתי ששלי הייתה ממוקמת במקום הנכון בהתחלה, אבל אז מצאתי נקודה אפילו יותר טובה.

למי מיועדת Kailo?

Kailo עוזרת עם הרבה יותר מרק כאבי גב או ברכיים – התחבושת הדגימה יעילות בהקלה של כאב בכמעט כל סוג של כאב כרוני.

Kailo תועיל לכם במיוחד אם אתם סובלים מ:
✅ כאבי ראש
✅ כאבי ברכיים
✅ כאבי מרפקים
✅ כאבי גב
✅ כאבי כפות ידיים או רגליים
✅ ועוד הרבה אחרים…

אם אתם סובלים מכל סוג שהוא של כאב כרוני, Kailo יכולה להיות הפתרון שלכם

ניסיתי פחות או יותר כל דבר תחת השמש לדלקת הפרקים שלי… ושום דבר לא עזר לי. אבל עכשיו יש לי את Kailo – היא שינתה את חיי, ואני שמח מאוד שנתתי לה ניסיון.

בין אם זה בגלל פציעה או שהכאב הכרוני שלכם התפתח לאורך זמן, Kailo משנה את הכול. אם כבר שכחתם איך זה לקום וללכת בלי להרגיש כאב, אתם תופתעו לטובה ממה ש Kailo יכולה לעשות בשבילכם. אתם חייבים לחוות את זה בעצמכם כדי להאמין.

הממציאים של Kailo כל כך בטוחים במוצר החדש שלהם, שהם מציעים תקופת ניסיון ללא התחייבות של 30 יום – אם Kailo לא עובד בשבילכם, תקבלו החזר על הסכום המלא ששילמתם בלי שאלות מיותרות. אבל אם זה יעבוד בשבילכם כמו שזה עבד בשבילי, יהיה לכם חבר טוב חדש לטיפול בכאב לשנים הקרובות.

העצה שלי: תשיגו לעצמכם אחד כל עוד המבצע בתוקף

Kailo נמכרת מהר מאוד והגיע מלאי חדש לא מזמן. אם היא עדיין זמינה, הנה איך תשיגו את ה Kailoשלכם עם 30 יום החזר מובטח:

  1. הזמינו את Kailo מהאתר הרשמי. Kailo לא זמינה בAmazon או Ebay.
  2. תיהנו מההבדל העצום ש Kailoתעשה בכאב שלכם!

זה עד כדי כך פשוט!

הנה מה היה למשתמשי Kailo אחרים להגיד (ביקורות מאומתות):

מיה שמלקיש

5/5

משה בראון אשתי סבלה מכאב עז בגלל שחיקה בעמוד השדרה ושמתי את התחבושת על המותן שלה וזה עבד. זה ננוטכנולוגיה ואין שום כימיקלים בתחבושת. אני מניח שזה משבש את אותו הכאב שבדרך אל המוח אבל תודה לאל שזה עוזר לה.

מריאן סולובייציק

5/5

אנה עמנואלי אני ליטרלי חיה עם ה Kailo עלי כל הזמן חוץ מבאמבטיה או במקלחת. אני אפילו ישנה אתה! יש לי אותה כבר יותר מארבעה שבועות והיא ממש שינתה לי את החיים ❤️❤️❤️

נטלי חזאי

5/5

משה בראון אשתי סבלה מכאב עז בגלל שחיקה בעמוד השדרה ושמתי את התחבושת על המותן שלה וזה עבד. זה ננוטכנולוגיה ואין שום כימיקלים בתחבושת. אני מניח שזה משבש את אותו הכאב שבדרך אל המוח אבל תודה לאל שזה עוזר לה.

נטלי מלינובסקי

5/5

שני מרוואן מיניסקוס קרוע בברך שלי… הניתוח נדחה עד להודעה חדשה… הכאב הוקל ב80%… בלי בולשיט!!!

אמלי ברנשטיין

5/5

אורי לורנטל דלקת גידים – היית לוקח 4 משככי כאבים ביום + כל הטיפולים שלי נדחו. השגתי את תחבושת Kailo ואני נטול משככי כאבים כבר 48 שעות וישן כל הלילה בלי בעיה. הבעיה עדיים שם אבל הכאב כמעט נעלם לגמרי ואני יכול לתפקד שוב בלי הגבלה 🙌🏻🙌🏻🙌🏻 #תודהלך Kailo

נטלי מלינובסקי

5/5

מיכאל בוביאשווילי יום שני, ממש נעים להרגיש הקלה בברך שלי אחרי כל השנים האלה. זה מרגיש מוזר ללכת שוב לי הרבה כאב.

דניאל אטיאס

5/5

יהודית שטיסל אני אוהבת את Kailo! התחבושות האלה באמת עובדות! ממש עכשיו קיבלתי את שלי והן כבר עובדות מצוין לכאבי הראש ופציעת הכתף שלי.  

הצהרת אי-אחריות: אתר זה הוא מודעה ואינו מהווה פרסום חדשותי. המוצר אינו מתיימר לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע אף מחלה או מצב בריאותי. אין לראות במידע המסופק במסמך זה כתחליף לייעוץ של רופא או כל נותן שירות רפואי מוסמך. המוצר אינו מיועד לשימוש רפואי. הוא יכול לבוא לידי שימוש במספר מצבי סיכון גבוה, אך לעולם לא בתור תחליף לטיפול רפואי. ייתכן שוני בתוצאות מעצם היותנו שונים זה מזה.